Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

En fråga om tro

Av Lena P - 23 januari 2012 10:40


 

   


 


 

Material: Glas, keramik, metall, organzaband

Längd: Ca 46 cm (Går att förlänga med ca 5 cm till)

Pris: 129 kr  Nu 75 kr




 


 
 
Simona

Simona

23 januari 2012 11:20

Jag gillar verkligen dina smycken! Riktigt fina! Du borde förbaske mig öppna en liten butik - en internetbutik och sälja. Jag tror att du skulle lyckas ganska så bra. Kramar!

http://pågottochont:blogspot.com

Lena P

24 januari 2012 09:38

Tack, kära du! Vad glad blev av din kommentar! ☺ Den värmde verkligen. Det skulle vara jättekul att ha en internetbutik och sälja smycken. Det får nog bli det så småningom. Har just skickat en intresseanmälan till en hantverksmässa. Vi får se om jag kommer med. Kram!

 
Kaisa

Kaisa

24 januari 2012 10:21

Din smycken är jättefina, mitt halsband använder jag ofta.... Färgerna i detta var klockrena det gul/orange..... Kram!

http://andestyrka.blogspot.com

Lena P

24 januari 2012 10:23

Tack, och vad roligt att du använder halsbandet! ☺ Ja, det gul/orange blev läckert! Hade ingen aning från början om att det tänkte bli gjort. Kram!

 
Lena

Lena

27 januari 2012 15:29

Håller med övriga inlägg, helt super vackra smycken! :))
Jag använder mitt "Drottning halsband" ofta!! ifall du undrar, så tycker jag det ser riktigt kungligt ut! ;) ett i grönt, med ovala platta stenar mellan varven, sitter tajt, inte det långa jag köpte, men det är åxå sååå vackert!! :)) för att inte tala om Jordgubben! den har jag åxå ofta!! :))
Detta oranga, var underbara färger, fast inte riktigt min stil, hoppas någon annan blir lycklig ägare till det!♥
Kram kram!/Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Lena P

27 januari 2012 16:02

Mm, jo jag kommer ihåg drottninghalsbandet. Ett av de snyggaste jag gjort. :) Härligt att du är nöjd med dina halsband. Kram, kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena P - 17 april 2015 10:55


Det blev ett förkläde av två gamla kökshanddukar som jag tyckte passade ihop.     ...

Av Lena P - 26 mars 2015 17:11

Nu har jag sytt en ny modell på väska och kasse som jag designat själv. Lite klurigt att inte ha något mönster och inte kunna gå efter något man gjort förut, så det har blivit en hel del sprättande. Men nu - ta daaa! - är de klara.   Min första k...

Av Lena P - 25 februari 2015 18:20

Nuhar jag börjat sy också, så från och med nu kommer det inte enbart att finnas smycken här inne. Mycket av det jag syr är återbruk. Dock inte allt.   Den här vita väskan i shabby chic är ett av mina nya alster som är till salu.     PRIS...

Av Lena P - 7 januari 2014 12:07


  Oj nu var det verkligen länge sedan jag gjorde ett inlägg här på bloggen, men här kommer mitt senaste alster i alla fall.   Det här halsbandet är ca 55 cm långt. Mestadels glaspärlor på smyckeswire med ett togglelås (lås med insticksbygel) ...

Av Lena P - 31 maj 2012 15:24

  Nu finns det fler smycken som passar bra som konfirmationspresenter i shopen, http://bylenap.epla.se. Här är några smakprov:             ...

Presentation


Alla smycken är till salu. Vill du köpa så skicka ett mail till nena_p63@hotmail.com Skriv "Smyckesbloggen" i rubriken.

by Lena P

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag följer

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards